4/10 Lördag

På lördagen var det ju kanelbullens dag och det skulle ju firas :) Grannarna bakade bullan, med dubbelt så mycket fyllning som det ska vara och det blev ljuvligt gott :D Sen vid kl 17 åkte jag till Majorstuen (den finare delen av Oslo) för att träffa Sara :) Mötte upp henne vid hennes jobb (Baker Hansen) och drog till Kiwi för att inhandla alkoholm. Sara var förundrad över att  man kan handla alkohol på mataffären men egentligen är det bara Sverige som är så präktigt :P
   Vi gick hem till hennes lilla etta, supermysig, och skvallrade om TC <3. Man saknar verkligen alla där när man får prata massa om dom och höra vad som händer :) Vi satt och smuttade lite cider och åkte sedan hem till mig, där var vi i ungefär en sekund sedan bytte jag om och vi drog ut på stan. Bilder finns på zarat.blogg.se :) Vi gick till Cafè Sør och det spöregnade och vi hann även med Fridays och Hard Rock Cafe :) Det var väldans trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

visste inte att du bloggade =) länkar din blogg på min sida nu =) KRAM

2008-10-07 @ 19:50:32
URL: http://http://zarat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0