Tight

Var på julbord igår med Pontus jobb, innan det så var jag på spinning, Pallrade mig upp kl 0915, för att gå på spinning kl 10, jäklar vilket bra pass det var. Trodde inte spinning var nåt för mig, men det var det enda passet som fanns på en lördagförmiddag som jag hann med, då vi skulle åka kl 12. Gick iallafall till det nyöppnade Elixia-sentret, mycket fint och mycket fräscht. När jag väl hittade till Cyklingsalen visades jag in av en man i 50 års åldern, med allt för tighta cykelbyxor, som visade sig vara instruktören. Jag är mycket nöjt med passet, var helt sjöblöt när jag var klar och jag som aldrig svettas! Spinning var mycket bättre än vad jag trodde! Det blir det mer av :)

Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

Jag vet - det är verkligen helt underbart med spinning! Go girl, vad duktig du är!!! Jag är imponerad av att du tagit tag i träningen - och visst mår man bättre som jag utlovade?;)

2008-12-03 @ 10:25:24
URL: http://nosskasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0