Lugnt och skön helg :)

Det har verkligen vart en lugn helg denna helgen :) Både Pontus och jag jobbade lördag så då bliv det bara chill med hämtmat och film och somna innan tolv :D På lördagen var det jobb till kl tre och sedan hem o bara ta det lugnt. Lagade taco baguetter och bara softade..mycket nice :)
Sedan åkte Pontus till några kompisar och jag regerade en stund på Blockwars inne på blip, sedan förflyttade jag mig till sängen för att kolla på WPT, precis när jag somnat ringer Pontus och är på väg hem och vill att jag ska köpa chips och cola eftersom det bara är tio minuter kvar till affären stänger, altså 22:50, jag som sov... Menmen, vad gör man inte så jag tar mig ut ur sängen och drar på mig första bästa plagg, traskar ner till Kiwi och inser att klockan är 23:50... Altså stängt..
Väldigt lamt...
   På söndagen gick jag till gymmen och mötte upp mina grannar, tänkte att jag skulle köpa ett månadskort, hade med mig ca 700 kr. Inser när jag kommer dit att det kostar 850 kr för en månad.. uff.. jaja vad kostar det för en gång då? Jo 250 kr!! Va, liksom :O Menmen, slutade med att jag skrev upp mig för ett år, med tio dagars ångersrätt som jag kommer ångra idag och köpa en månad iallafall, vill inte vara bunden..:p Tränade ett pass som hette Enkel och Effektiv. Kan ju säga att det var effektivt iallafall, helvete vad jobbigt det var. Det ska jag försöka gå på fler söndagar. Nu gäller det att komma iform :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0