Ikväll - Alter Bridge

Pontus har vart lite nere denna vecka då han verkligen tycker att hans jobb suger och han inte har någon rulle på pokern att spela för, så när jag olyckligtvis missade bussen i morse och fick gå, så gick jag förbi en planch med Alter Bridge. Stod att de hade spelning 20/11. Det skulle Pontus tycka vara kul :D Kom på i samma sekund att det var idag och såg att de sålde biljetter på 7/11. Man kan ju kolla vad de kostar iallfall tänkte jag. In på seven klockan sju på mogonen och tjatade på han i kassan att de sålde sånna biljetter, men han nekade mig och sa att det gjorde han inte alls det. Tur att det finns ett sevvan i varje hörn här för jag tänkte inte ge mig, så in på nästa bara och där stod en ung kille. Yes, han har nog koll :) Men det hade han inte, men efter att han hade bett mig att stava till det och efter en del letande så kom han fram till att han faktiskt sålde sånna biljetter. Så som sagt - ikväll- Alter Bridge.




Upptäckte oxå att Hello Saferide spelar på Rockfeller på Onsdag, någon som vill med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0