Dubbelpass

Trots att jag var trött och sliten igår så släpade jag mig till Elixia för att gå på ett konditionspass som heter Total..På bussen mötte jag även Sandra och Pauline som oxå skulle på det passet. Det var verkligen Total jobbigt, med mycket viftande, hoppande och skuttande, men när man väl var inne i andra andan var det härligt :) Eftersom Sandra hade raggmunk i magen, halsen och nästan munnen efter passet så gick jag efter ca en sekund övertalning med på att joina Pauline på Power. Det gick bra eftersom det är ett helt annat typ av pass, mer som pump. Jag hade minst vikt av alla deltagare, men ändå orkade jag minst. Kanske borde gå på det passet oftare?
   Sedan när jag var på Kiwi upptäckte jag att Findus har kommit med en strålande nyhet : Raska pommes :D bara 5 minuter i ugnen på 250 grader, sedan klart :) Skillnad mot 25 minuter som det annars alltid tar :p Me like!

Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

Vad duktig du är - börjat träna nu =) Visst mår du bättre??=)

2008-11-13 @ 10:00:36
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Frida

Finns det råttor i Sundsvall? :O

2008-11-13 @ 16:20:38
URL: http://fridaschubert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0