Snart helg för mig!

Jag jobbar bara fyra dagar denna veckan och sedan ska jag hem på tordag natt (till Laxå) och sedan till Göteborg på lördag för att gå på Iron Maiden  :D

Det ska bli kul att komma iväg och lite och göra nått. och att vara i Sverige en sväng och känna att man har råd med saker.
Det ska tydligen bli bra väder i Sverige också, så det ska bli skönt, här regnar det ju bara som sagt. Fast idag när jag jobbar hela dagen så är det självklart fint.

Annars händer det inte så mycket,  var med Elenore på gården hela eftermiddagen och kvällen och kollade på folk :D
Det är på Iduns Gate 4 som det händer!! Ojojoj :D

Brochan fyller 18 (!) på fredag också, ska ge han en biljett till Iron Maiden, (vilket han såklart inte vet om än) så det ska bli kul att se om han blir glà :)

Måste lägga in lite bilder så alla alla får se hur det är här i Norge,  så kanske de vill komma och hälsa på :)

Uff, orka sitta här till sju, men men, ska bara jobba här till 30 augusti sedn bär det av till Coca-Cola  förhoppningsvis, det ligger ju oxå här ute i Lørenskog, här känner jag mig lite hemma, även om det vore fint med ett jobb ine i stan, så man slapp all pendlig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0