Helgen

I fredags var det ganska lugnt, var på Oslo City med Elenore och shoppade lite. Hon handlade massa kläder och jag handlade massa smink :) Det blev dyrt :( Menmen, smink räcker ju ganska länge och det är dyrt även i Sverige, om man vill ha med lite kvalitet iallafall. Där var vi till kl 22 sedan drog vi hem och satt o snackade med Joakim ett tag sedan gick jag hem. Och i lördags blev det jobb. Telefonerna lade ner på morgonen i ca en halvtimme så det var soft :P Och dagen gick ganska snabbt.  Var sedan med Elenore en sväng och gick sedan hem. Sen satt vi och drack lite cider hos mig och lite vattenpipa på gården med Danne och Gabbe, sedan drog vi ut , jag Elenore, Pontus, Jocke och Cecilia. Var på Cafè Sør en stund, och sedan drog vi till Harrys, men där kom vi inte in, för det var 23 års gräns. Så då gick vi till 7/11 och köpte mat isället :) Sen gick vi hem.
   Och igår sov jag hela dagen nästan. Sov till halv ett var uppe och åt lite mat och sedan sov vi mellan 17-2030 :) Var så trött :) Gick sedan och la mig vid 12 på kvällen så det blev inte så mycket av den dagen. Men jag behövde verkligen vila ut.
   Idag ska Emma ge besked om hon kommer i helgen eller inte, hoppas hon kommer :D Annars ska jag nog jobba både lördag och söndag. Måste jobba alla timmar jag kan få tag i :)

hejhej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0