Emma och jag

Kanske har vart årets lamaste helg. Har bara jobbar och sovit. Knappt vart utanför dörren :S
Men idag ska jag iallafall till Ikea :D Se om jag lyckas ta mig dit och hem alldeles själv :)
Det ska nog gå bra. Väntar på svar från Emma <3 om hon kommer komma till mig i augusti. Emma min Emma :D
Var och pratade med StudentConsulting som jag jobbar för, för att se om de hade något nytt uppdrag till mig nu
när mitt tar slut i augusti, men de hade inte så mycket truckjobb inne, så antagligen kommer
jag vara kvar på Elkjøp september ut istället, känns sådär, men det är bättre än att vara utan jobb
ialla fall. Det värsta är att de tvingar alla att gå i de fula skjortorna /tshirtarna idag med. Blä.
  Min bror klarade teoriprovet idag :D Grattis till honom. Och denna vecka är det nudelvecka igen och jag är helt ensam hemma :( Menmen, får se om Frida kommer tillbaka från Sverige nån gång, hon har ju också nudelvecka denna vecka :PEn festival drar igång i Olso denna vecka så förhoppningsvis blir det mycket folk ute på stan å så i helgen så man kan göra nåt kul :D
Jag är ledig och allt :)
Funderar på att köpa denna http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=312101
Kan inte låta bli att tänka på PuttePar när det gäller Freddy Kreuger, många dagar som spenderats i den perfekta filmsamlingen hemma hos Johannas far.  
  
Jaja, nu ska jag fortsätta strypas i den fula Lefdal skjortan. Hua!

Kommentarer
Postat av: hanniii

Putte par är å kommer alltid vara en levande filmbutik :)

2008-08-05 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0