Hej från sjuklingen

Jag vaknade ofrivilligt tidigt denna morgon av att solen steker in mellan persiennerna, men man får ju inte vara bitter på vårsolen. Idag har jag inte gjort så mycket, inte ens vart online på facebook (eller kanske en liten sväng).
På sen eftermiddag gick vi till stan för att hämta ut paket som Patric hade beställt och han är nu också Converse ägare till ett par sjukt snygga skor, samt en ny lur vilket gör min coola helt omodern.

Bilder från senaste veckan:



Ellen jag och drömmen startade förfest klockan fyra i lördags.



Patric fortsatte lite senare med Simon


Och sig själv och Lenore


Idag tog vi på oss varandras jeans innan vi gick på stan.
Himla smidigt.



Patrics nya skor som är så fina så tycker jag. Och han med tror jag för han har inte tagit av sen premiärpåtagningen.

Angående min mage så går det upp och ner under dagen. På morgonen hade jag väldigt ont, till skillnad mot i går morse då det inte gjorde så ont. Sen tog jag en medcin och det blev bättre efter ca två timmar. Sen haar det vart så under dagen, bra, sen ont igen. Nu har jag fått ont även i på ena sidan av ryggen, men det är säkert nåt helt annat. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0