Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

På sätt och vis är det fint att bo i ett land som har riktiga årstidet, där man verkligen märker skillnad. Just nu tycker jag att det är ganska mysigt. Det är ljust tidigt och det är ljust lite längre än bara för två veckor sen. Man känner i luften och i stämmnigen att hoppet om att det kommer bli vår och sommar även denna gång finns där hos alla. Våren är en fin årstid, men som de flesta andra måste jag nog ändå svara sommaren. Brunbrända armar, skära långa sommarkvällar, festivaler, parkhäng, massa cyklande överallt. Långa lediga dagar, massa farande överallt för att hälsa på folk, bada och sola och äta glass. Åh vad fin sommaren 2011 kommer bli hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, det tror jag med. Älskar sommaren =)

2011-03-15 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0