Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

  • Jag är en av få jag har träffat som är allergisk mot kyckling.
  • Jag är serienörd (konstaterade Patric igår)
  • Jag har svårt att bjuda på mig själv i bildväg och är otroligt flitig på att tagga av foton samt radera bilder på mig själv i smyg från folks kameror.
  • Jag är svag för lila och har nåt lila på mig varje dag i princip.
  • Jag har en jättelång lillebror på 21 år som jag skickar en tårta på posten till en gång om året.
  • Min äldsta katt heter Chipset, jag har döpt henne själv och hon är typ hundra år gammal.
  • Jag flyttade hemifrån när jag var 16 år och min första etta är nog fortfarande min favorit av alla 8 lägenheter jag har bott i sen dess (nu fick ni ett fakta helt gratis)
  • Jag blir rätt rastlös ofta och har svårt att känna mig hemma, känns alltid som jag är påväg någonstans i en väska, (kan ha med överstående fakta att göra.)
  • Jag kommer från något så ovanligt och alternativt som en kärnfamilj med mamma, pappa och ett syskon. Altså helt utan halv syskon, styvsyskon, låtsasföräldrar och allt vad det heter, men jag känner att jag har en stor familj ändå eftersom alla i min familj både från mammas och pappas sida umgås mer än vad de flesta gör tror jag.
  • Jag har vart statist i Rederiet

Kommentarer
Postat av: Karl Hallberg

vem kan det ha varit som gav dig den statistrollen då?;)

2011-03-09 @ 19:42:57
Postat av: Linn

Din fantasktiska mor och min fantastiska gudmor. Det är alltid ett otippat roligt fakta. :)

2011-03-09 @ 19:44:29
Postat av: Cissy

Hej!



Har nu min allra första frågestund på bloggen!

Så delta gärna!



Är du intresserad av att beställa en gratis bloggdesign

också, kanske?

Kolla då in detta inlägg:

http://blackiesixx.blogg.se/category/bloggdesign.html



Kram

Cissy

2011-03-10 @ 11:33:26
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Michaela

Där ser man =)

2011-03-15 @ 13:04:25
Postat av: Ida

COOLT att ha varit statist i rederiet!!

2011-03-16 @ 21:02:43
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0