Tvätta, sova ätaätaäta.



Tvätta sova och ätaätaäta och jobba. Det är vad jag har gjort sedan vi kom hem från en fantastisk festival i söndags.
Bilder och videos ligger fortfarande på kamreran och gosar sig inför publicering.
Fina Peaceandlove levererade härligt folk och toppenkonserter.
Finafina Ola. olaolaola. Mer Ola till folket. Tyvärr blir det nog inte mer och han inte går solo. Ola Solo.
Jag önskar jag hade hängt mer på festivalområdet. Det önskar jag varje gång. Det säger jag varje gång att jag ska göra mer nästa år. Men det har inte hänt än. Men nästa år så! Sen hade det ju vart bra om vi hade vetat vart Matte campade så vi hade hittat till han o Elin o Ellen. För kommunikationen kan ju stå på noll. Ingen kommer fram och jag hade inga batterier ungefär hela tiden. Nästa gång ska jag ha mer koll.

Menmen, jag hängde med fantastiska Patric varje sekund under hela festivalen. Vi strosade runt, myste, duschade iskallt, dansade loss, delade på ett antal festival-mat-måsten, spelade gitarr i natten, vred oss av obehag av att ha en pumpande stereo en tygvägg ifrån örat, vaknade upp paniksvettvarma, bärde runt för mycket saker i för hög temperatur, skötte hygien med våtservetter och torrschampoo,  och allt annat som hör till.

Nu har jag ingen mer festival i sikte då mitt sommarkonto står på noll. Men det är bara att börja spara, för nästa år, då blir det två festivaler. Minst.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt med festival!

2011-07-11 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0