Helgen och ny vecka!

Har haft en fantastisk helg, börjar bli en god vana känner jag? I fredags somnade jag redan klockan 22:30 och det var tydligen välbehövligt, vaknade upp vid 10 på lördagen helt utvilad. Åkte in vid 14 till Karlskoga för att möta Sara och Liam! Har inte träffat Sara sedan innan hon blev gravid och nu är ju Liam redan 11 (?) veckor! Alldeles för länge. Vi åkte hem till Saras föräldrar för lite häng och mys med Liam, och sedan åkte vi till Ninas födelsedagsförfest. Hon fick en ost av mig. En paprika ost. Jag ger ju för det mesta bort Boxholms ost för det är ju så gott :) Sen tog vi taxi till Statt och dansade till jag inte kunde stå på grund av för höga klackar! :)
Tog 03 bussen till Örebro och taxi hem, för gå på natten är ju inget alternativ i denna staden!

Bilder skulle ligga här egentligen, men mitt minneskort gick tydligen av i kameran så både minneskortet och kameran gick sönder igår. Som tur är fick jag en kamera av Patric, här varsågod ta min, Tack fina! Så bilder kommer komma eftersom det tydligen gick att använda ett halvt minneskort i hans dator.

Nu är det ny vecka full med jobb, slutar halv fyra denna vecka så det är skönt! Sen en fullspäckad lördag i Stockholm, med så många fina att jag knappt kan räkna upp alla :)


Kommentarer
Postat av: Sara

10 veckor :)



Vad bra att du fixar in bilderna snart gumman!

Puss

2011-02-01 @ 18:29:20
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Michaela

Nämen, gick kortet av? Vilken grej... Tur att att det gick att rädda bilderna iaf.

2011-02-07 @ 12:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0