Vad som vart och vad som komma skall

Från påskhelgen har ni ju redan fått lite bilder. Största delen spenderades på olika uteserveringar i Örebro, och en liten kort sväng hemma också. Jag har märkt att de flesta har haft en alldeles strålande påsk, med soliga, lediga dagar. Perfekt! I helgen är det ju helg igen. Eller vad man säger, det skulle ju vart en helg om den inte inföll på en helg. Valborg är det jag yrar om, det blev nog lite mycket kaffe och socker på cafét förrut. Den ska spenderas i Stockholm. I en park var det tänkt. Och jag har följt vädrets utveckling på yr.no. Och i början av veckan utlovades värme och sol till helgen, som varje dag försämrats lite. Kanske yr.no lägger upp finväder på helgen så folk ska planera saker att se fram emot. Drömmen ringde och nästan ursäktade sig för väderprognosen och frågade med gäll orolig röst 'Ni kommer väl ändå?' Men Ja såklart! Vi kommer även om det blir snö. Vi anpassar oss.
Jag köpte en så fin ring i helgen.
Jag tappade den tydligen i cykelfallet märkte jag någon timme efterår. Min finafina ring. Alldeles ny.
Men när jag mötte Patric efter jobbet den där tisdagen så hade han köpt en ny likadan.
Underbart.Puss!
Denna bild är helt orelevant, men den är fin. På sitt sätt. Speciellt när man som jag vet att detta är en glad hund. Dalmatiner ser ut så när de är glada.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Liam

Det blir nog en del fotboll med om J får bestämma :D

2011-04-29 @ 12:23:45
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vilken fin ring! O vad gulligt att han köpte en ny åt dig! =)

2011-05-02 @ 14:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0