Oslo

Nu är det ändå lite läge att slänga in ett gladare inlägg.
Jag var ju i Oslo i helgen och dansade loss på White Sensation lyckligt omedveten om klåfingriga cykeltjuvar.
Sara satt och väntade på mig utanför Jernbanetorget i ett soligt Oslo.
Lika vacker som alltid
Karl Johann var proppfullt denna soliga lördagseftermiddag!
Vi hängde nere på bryggan ett tag såklart.
Mysigt hade vi
Det var minsann fler än vi som skulle till Telenor Arena.
Lite mys med Liam hanns med också.
Gäller att vara beredd innan skeden med mat kommer. Aaahhhh!
Lite kassa mobilbilder i slutet men jag hade ingen annan kamera med mig.
Det var iallafall grymt!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Liam

Tack underbara du för ett par härliga timmar <3



Nästa gång får det bli en heldag i kanske Sthlm eller Örebro! PUSS

2011-04-19 @ 09:26:26
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Ronja

fin blogg! hur är det ? =)

2011-04-19 @ 10:45:31
URL: http://ronja.wigertz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0