Det finns så mycket konstiga listor

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? men Lisey ställde ingen fråga. Hon tänkte på hur tomt det här hörnet var,
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En tvåliters vatten flaska som är halvtom. Förlåt halvfull.
Vad var det senaste du såg på tv? Oj, jag har ju ingen tv, (eller jo men inga kanaler) så det måste vart någon gång hemma i Sverige. Och det minns jag faktiskt inte. Men jag kollade ju på Idol nyss och det måste ju räknas?
Utan att se efter, gissa vad klockan är. Jag klarade inte av att inte titta, så 00:04
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Trafik
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag gick från bussen och hem
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Va? Datorn?
Vad har du på dig? Fortfarande en svart klänning!
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Jag drömmer varje natt. Jag minns inte, men jag var i Timmerö.
När skrattade du senast? När jag insåg att jag var skelögd.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Spegel och två tavlor.
Har du sett något konstigt på sistone? Jag youtubade Real ghosts igårkväll. Där fanns det mycket konstigt.
Vilken var den senaste film du såg? Kick Ass såg jag häromdagen
Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Äsch, då skulle ju alla veta.
George Bush? Jaha ok.
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojke: Han blir nog namnlös för jag vet inget namn. Flicka: Natalie (hennes namn kommer vara sjukt ute när det är dags)
Brukar du svära mycket? Jag vet faktiskt inte. Tror inte det. Men det kanske jag gör.
Kan du stå på händer? Det kan väl alla?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är sämst på båda.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare
Använder du huvtröjor? Älskart.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor. Driftig och tar mycket initiativ till att göra saker.



Äh, allt detta var bara i väntan på bättre tiiider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0