IKEA besök är inte skoj när man inte ska....

...handla åt sig själv. Var där i dag och inhandlade det som behövdes till lägenheten här i Oslo, dvs det som har gått sönder/förvunnit under året jag har bott här. Det var bara vinglas, muggar och glas så det var inte så mycket, men inget kul att handla. Men IKEA är ganska mysigt, även om jag bara denna dagen susade igenom varuhuset med hög volym i öronen så stannade jag ändå och klämde, smekte och tittade på vissa saker. Det finns mycket fint där och snart ska jag dit och inhandla en del egna saker. DET ska iallafall bli roligare!
   Annars har jag ätit sushi, alltid lika gott. Bokade bord på restaurangen som jag o Linnea åt på så nu hoppas jag att det funkar för resterande av familjen Pehrson/Liljenberg. Men det tror jag! Sovmorgon  i morgon med. Får sova fram till kl 0915, sköönt!

Kommentarer
Postat av: Li

2009-05-28 @ 13:50:27
Postat av: Linnea

Haha, råkade klicka fel och posta en tom komentar från Li :P well, det jag skulle sæga var "Hoppas de gillar maten då!" ^^

2009-05-28 @ 13:51:10
URL: http://ministryoftruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0