71 kilo

71 kilo vägde jag totalt i morse. Det är mej inklusive:
13 par strumpor
15 par trosor
6 toppar
2 par jeans
Tvättmedel
Schampoo, balsam och tvål i småflaskor
Öronproppar
Pass
Värktabletter
Paraply
Bikini
Fleace
Tygskor
Pappersnäsdukar2,5 paket
2 handukar
Adapter
Handsprit
SE laddare
Kamera
Videokameraladdare
USB laddare
Liten borste
Sovögon
Våtservetter
Mjuka byxor
Deo
Smink
Tandborste och tandkräm

Plus kläder videokamera skor som jag hade på mig.

Innan allt det stod vågen på 56,7 altså ca 57, altså ska jag släpa runt på 14 kilo extra i två veckor..Men det ska bli kul!

Europa, jag är redo =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att ni får en trevlig resa!!

för det är väl du och pontus som åker efter vad jag förstått??

Kram kram kram

2009-03-20 @ 00:03:51
URL: http://jennylindqvist.blogspot.com
Postat av: Jocke

Hej hej, hur lever livet utan transcom, hade jag tänkt fråga. Men det här ser ju ganska lovande ut må jag säga :)

Får se om packningen har ökat eller minskat när du kommer hem igen.

Ha det gott :)

2009-03-23 @ 08:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0