Vad gör man i Örebro?

Har nu bott här i en vecka och tre dagar redan. Vad gör man då i denna stad? Igår hittade jag ett motionspår på 10 kilometer! Underbart. Jag gick det och hinner förhoppningsvis gå det en del, mitt ute i skogen var det fast ändå nära. Igår var vi på Netonnet lager butik och inhandlade en tv. Fin är den! Måste göra lite reklam för netonnet,  så grymt bra priser. Den tvn vi köpte var hela 5000 kr billigare än på Siba. Hur bra som helst.  Idag ska vi köpa tv bort så att vår fina tv slipper stå på golvet som en annan möbel. Ska ta ett fint kort på den när det står i sin rätta miljö!

Olexia verkar även tivas i sitt nya hem! Trodde hon skulle klättra på väggarna efter att vara van vid att bo hos mamma o pappa. Men hon är så tyst och duktig =)

Nu ska jag bege mig ut i spåret!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0