Handla och tvätta inför P&L

Idag ska jag handla och tvätta inför P&L. Ska ner på stan och köpa nya solglasögon, nya våtservetter, och lite handdesinfektion, Vad är det mer jag behöver? Känner mig helt lost. Jag har ju packat för festival 4 gånger tidigare. Men öronproppar vill ja ha. Så jag kan sova sött i tältet mitt på dagen. Och riskakor.

Upptäckte just att nmin kaffebryggare (den vanliga, inte espresson) inte fungerar längre? Vad gör man då? Den blir varm, men den brygger inte, suger liksom inte upp vattnet :( Blir att göra en god latte istället, men det är så ansträngande.

Idag eller imorrn ska några hantmän göra om i min grannes badrum, och då måste de komma in i vå lägenhet för att borra ett hål i vårt tak grannens golv. Jag har inte tänkt på det riktigt mn nu börjar det gå upp för mig vad det innebär att ha ett hål i taket i badrumet. Undra vilken storlek det kommer vara på hålet? Som en tallrik så en hantverkare kan kila ner huvet och säga Tjena! när man duschar eller är på toa? Eller mer som ett litet litet hål som knappt syns? Vet faktiskt inte vilket jag hoppas på ;) Kanske kan be de laga min kaffebryggare.

Idag ska jag tvätta min sovsäck från Hultsfred förra året, och som alla som var där minns så spydde jag ju ner hela ig tältet och sovsäcken. Och direkt efter Hultsfred flyttade jag till Norge, så ag tvivlar på att jag hann tvätta sovsäcken. Det ska bli spännande att se...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0