Tillbaka på Transcom!


yes, sedan en vecka är jag tillbak på Transcom. Känns faktiskt riktigt bra än så länge. Kan vara för att det inte ringer så mycket. De som är kvar är ju Joni, Alessandro, Erik, Maddis, (Ola o Pernilla) och Maria,som är på semester. Men jag går utbilnind nu med några från Kundservice, så jag lär känna helt fel personer, borde lära känna de jag faktiskt ska jobba med, men de är en fin grupp iallafall. I min grupp verkar det inte vara samma goda stämning som när jag jobbade där innan, alla verkar mest gå till jobbet, sätta sig vid sin dator och göra sitt jobb och gå hem. Ingen gemenskap eller så som det var på den gamla tiden. Den som alla får ett speciellt uttryck i ögonen när man pratar om. När vi satt i bunkern, helt skilda från övriga Transcom. Det mina vänner, var tider.
Det finns en katt som alltid är på parkeringen, han bor nog där. Transcom anställda har iallafall döpt han till T.C.

Nu kom jag just hem från en promenad  med Jakob. Håller på att göra iordning lite kvällsmat, sedan ska jag duscha och sova lite i soffan var det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0