Mjuka ben!

Hej alla torrisar!
Tänkte bara säga att om man har torra ben så kan man som det så fint stod i Johannas efterlämnande VR fixa det jätte enkelt :) Hela vintern fram till nu har mina ben varit jätte torra och kli-iga. Hittade ett tips i VR som fungerar. Man tar bara Bodybutter, rekommenderar verkligen Body Shops och smörjer in och låter sjunka in. Sedan tar du bara knälånge/höga strumpor under jeansen/eller ta leggings eller strumpyxor eller vad du känner för, bara så det inte kommer in kalluft =)

Eftersom jag operarde benet för ca ett år sedan (som ingen därhemma tydligen visste om? fast jag har pirat-ärr? ) så har jag ganska många knähöga strumpor :p

Nu är mina ben underbart mjuka och inget mer kli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0