5 svåraste frågorna idag

1. Följer du Melodifestivalen?
2. Vad tycker du om att man nu för tiden har deltävlingar innan finalen?
3. Vilken schalgerlåt är din favorit genom tiderna?
4. Vad för slags låt/artist tror du Sverige borde ha som bidrag i Euroivision songcontest för att gå långt?
5. Förra året stod Björn Gustafsson för pausunderhållningen i Melodifestivalen  - Vad tycker du om att han inte deltar i år? Tror du tittarsiffrorna minksar?

1. Nej, det kan jag inte direkt säga. Tycker att det är ganska mysigt, men jag och Emma kollade på det i helgen och jag fattade inget alls av röstningssystem. Har det alltid vart så krångligt? Detta har säkert pågått i flera år, så jag kan nog inte säga att jag följer det =(
2. Det tycker jag är bra, men 'andra chansen' och dueller tycker jag verkar knepigt :S
3. Pass,
4. Varfïr började jag med dom här frågorna när jag inte alls är insatt :S
5. Jag tycker det är synd, för han är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0