Public Emenies

Idag är jag ledig och idag ska vi ( som jag skrev en annan gång) tvätta bilen och lägga upp den på blocket.!


Igår var vi på bio och såg Public Enemies ( som Jakob sa när jag pratade med honom efteråt i telefon ' och så är ju han den söta Johnny Depp med också)
Filmen var bra, men om jag hade sett den hemma hade jag nog somnat. Det var ganska mycket romantik och allt utspelade sig på 30-talet, när alla var fint klädda hela tiden, och inte trashigt som alla är nu. Jag bidrar ju med det när jag går och handlar i mjukisar, men tnk så skulle man alltid vara sådär uppklädd som i 30-talets Hollywood. Det vore mycket roligare att gå ut då också. Nu vet jag inte om det verkligen var så glamoröst som det ser ut, antagligen inte. Men det fina modet förvann väl någon gång i miten av 1900 - talet när den omeotståndliga mjukisbyxan uppfanns.

Och jag tänke bjuda er alla på en fantastisk bild som avslut



Ikväll ska vi träffa Jakob och laga mat tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0