En oväntad fest.

När jag och min kuddhög låg o myste  som bäst runt 22 tiden igår knackar det på dörren och där står Frida och ser finurlig ut, hon undrar om jag ska med på fest och konstaterar oxå hur mörkt jag har det. Hm, jag hade ju somnat när jag kom hem efter jobbet och sovit till sju och sedan hade jag bara legat kvar o slöat. Men men, jag kikade på en liten hög med kläder från gådagens utgång och tänkte, varför inte? Ca 5 minuter senare har myskläderna åkt av o partykläderna på. På med lte smink och hämta gårdagens öl som var över från kylen och sedan ready to go :)
   Blev att vi drog till svenska föreningen och där var det sjukt många tjejer. Kände ca hälften sedan innan, bland annat Jod,som drog till Majorstua efter en kvart :(  Alla i hela lägenheten (ca 15 personer) kom från Norrland utom jag. precis som vanligt här i Oslo :P


Kanske ska dra över och försöka få liv i tjejerna från Sundsvall. Solen skiner ju faktiskt idag fastän det är söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0