Hej hej bloggen!

Ojoj, det var längesendan jag skrev nåt här, det var länge sedan jag var inloggad oxå. Har blivit utmanad av två st oxå. Det betyder visst att jag måste nämna 6 ointressanta saker om mig själv? Eller var det intressanta?

- Jag nyser när jag noppar ögonbrynen
- Jag sätter alltid i halsen när jag äter choklad
- Min morbror har vart med i freesby landslaget (finns det ens ett sånt?)
- Den person som nu äger mitt fösta mobilnummer (som blev snodd!) heter Eugenia
- Jag lyckas få en chokladkalender VARJE år =)
- Jag gillar arga kunder mer än glada


Jag ska enligt lag också länka mina utmanare, men det vet jag inte hur man gör :p

Men jag får utmana=)
Då utmanar jag

Sara T
Emelie Dahlin
Frida Schu

bara för att få tre helt spridda personer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0