God Jul!

Jag tackade ja till jobbet på Baker Hansen så i slutet av januari tar jag mitt pick och pack från Fredensborg och Iduns gate 4, och flyttar till Majorstuen. Känns lite trist att lämna den lägenhet som jag bott och trivts i de senaste 6 månaderna. Menmen, det blir alldeleles för dyrt för mig att bo kvar där. Dessutom komnmer jag få bo i ett kollektiv med Sara och två golden retrivers och förhoppningsvis kommer jag få flytta dit Olexia =) Så det kommer bli super! Ikväll åker jag hem till Sverige för julfirande. Jag har tyvärr tappat all julstämning i takt med att snön smälte, men det bli säkert bättre när jag kommer hem.

Julskinkan . here I come!


God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0