Hemma

Här kommer lite bilder. Jag vill inte visa för mycket så att ni känner att det är onödigt att komma hit.
In till vardagsrummet och sovrummet är det skjutdörrar. Så himla fint!
Dessa två valde Patric ut någon gång innan flytten. De är fina!
Min Emma-fotölj. Det sitter alltid en katt på den. Nästan alltid iallafall.
Det är en stor hall-efter-hallen så det blir som en egen liten hörna för Patric och hans musik. Här syns det att vi har lite att fixa innan det är klart. Två av tre gitarrer har kommit upp och det ska nog upp lite vinyler också.
Skjutdörr in till sovrummet och den andra dörren leder in till duschen. Toaletten är i hallen, typ mellan skrivbordet och jackorna på bilden över denna. Himla bra med två handfat faktisk när man har bråttom på morgonen!
I köket är det sånna gammeldags skafferier som man får plats med massa i. Två sånna har vi.
En liten radio som står och pratar lite med i köket.
Foto på mig och Emma i vardagsrummet <3
Sockerlådan som mamma tog med kom till användning. Det passar perfekt med två rader vinyler nämligen.
Men denna skiva som Putte köpte till mig får stå bredvid min sida av sängen.
Så, det var allt ni fick se. Kom och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0