Vem är kvinnan med linnet?

Ungefär varje dag ser jag en kvinna på stan. Hon brukar röra sig någonstans mellan Järntorget och Våghustorget runt kl 1715. Hon är iklädd byxor, linne och en stor sportbag. Första gången jag såg henne var när Patric och jag gick på stan, mumsandes på vår första - mars - glass. Då sa jag till han att det var märkligt att gå klädd i bara linne såhär dags på året (iallafall här i Sverige), men hon kanske också firade första mars genom att gå klädd i bara linne (och en enorm sportbag) och då kändes det lite okej. Men sedan 9 dagar har jag sett henne flera gånger, i samma linne, samma byxor och samma bag. Fryser hon inte? Vad har hon i bagen? Kläder? Varför tar hon inte på sig dom? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Michaela

skumt....

2011-03-15 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0