Saker som är bra just nu!

  • Jag har ett jobb som jag trivs på som jag tjänar hyfsat på utan att slita ut mig (läs jobba övertid eller oroa mig för provosion, jag slutar heller aldrig senare än 17 och är ledig varje helg.
  • Det är vår nu och en hel del massa fint ligger framför mig.
  • Jag är frisk.
  • Jag har en fantastisk pojkvän, underbara vänner och en fin familj.
  • Ellen kommer nästa vecka. (monica skrevs ut idag(?) )
  • Johanna och Ellen kommer hit nu i mars
  • Solen lyste på mig idag!

    Nu slutade punktlistan att fungera men det gör inget.
    Jag har ändå mer saker att vara glad för nu även om den tyckte jag hade för många punkter.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt!!!!

2011-03-15 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0