Magont och helg

Magont och helg.
Kan de ha ett samband?
Jag hade iallafall en mycket trevlig helg i helgen med beök från fredag till söndag.
Utgång på fredagen och konsert + utgång på lördagen.
Ellen och Drömmen besökte mig och vi hade en mycket fin helg.
Känns som om jag upprepar mig eftersom jag är så sen med uppdateringe :)

Iallafall fick jag väldigt ont i magen på söndagskvällen och det höll i sig måndag tisdag, så det bar iväg till akuten igår kväll. Egentligen skulle jag bara till Apoteket på sjukhuset, men hon såg vilken smärta jag var i så hon skickade mig direkt till akuten där vi spenderade hela kvällen.
Magkatarr tydligen. Kul. Så nu blir det medicin i hopp om att det hjälper. Gör det inte det måste jag tillbaka så fort som möjligt.
Och äta måste jag också göra. Fast jag inte vill ett dugg.

Over.


Kommentarer
Postat av: emma

hej fin blogg :)

2011-03-30 @ 12:06:48
URL: http://emmakarlegrunds.blogg.se/
Postat av: mysan

Helloj är allt bra?

kram

2011-03-30 @ 18:15:30
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vännen då! inte kul alls med magkatarr, hoppas att du lir bättre snart. Puss

2011-03-30 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0