Tjejkväll

Snart har jag frisörtid hos min man, han ska fixa mitt hår. Det brukar han göra. Det är bra det, att han kan styra med lite sånt. Meningar som Älskling, kan jag få låna din kajal, foundation eller puder är inte ovanligt i det här hushållet. Och då är det ändå jag som yttrar orden. Ändå kan jag inte låta bli att halvskrika ut ordet Kvinna! när jag träffar en sådan. Inte lätt när man jobbar med män och bor med en man. Då måste det kramas och luktas lite extra på stackaren som dyker upp. Speciellt på Sweden Rock då jag bodde med 6 st hanar.
Nu får han sluta upp att spela dator och fixa mig!

Kommentarer
Postat av: Michaela

schysst att ni kan lana grejr av varandra :)

2011-06-28 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0