Man kan se ända till Mariannelund

Vi har startat en ny tradition, att åka till Göteborg över midsommar och göra saker som inte har nåt med midsommar att göra. Det blir väl så tills Mats och jag får egna barn, då blir det väl mer traditionsmässigt firande igen.
Vi checkade in på vårat hotell och hade utsikt över Göteborg och över Atmosphere!
Vi åkte runtrunt på spårvagnarna och lagom tills det var dags att åka hem hade vi lärt oss hur dom gick.
Patric
Jag sitter väldigt nära en man i turban som vi råkade skjuta en olivtjärna på rakt ner i hans sällskaps väska. De märkte inget så den ligger nog kvar ännu. Och jag har inte klippt av mig håret, det ville visst inte vara med på bild.
En öl jag knappt fick köpa eftersom jag inte hade legitimation. I sällskap med mina föräldrar och min yngre bror och pokjvän.
En o-midsomrig förrätt. Men underbar!
Myser i solen
Vi gick lite på stan.
Solar
Solar
Solar
Mys
'Ska man äta räkor, så ska man göra det i Göteborg' sa mamma och haffade tag i en räkmacka som var påväg till en annan gäst och som vi inte beställt.
Mamma och pappa bodde på Novotel som är ett gammalt ölbryggeri.
Det var en mysig midsommarhelg. Vi började varje morgon att bada jacuzzi och basta. Sen kolla in Göteborg lite och en kvällsrunda inne på Liseberg också, jag, Putte och Mats.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Later som en toppenmidsommar! kram

2011-06-28 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0