Bildregn från Sweden Rock

En lång lång väntan på resten av sällskap samt vårt hem.


Efter ungefär 200 mil så var vår chaufför som körde hela vägen glad och nöjd att vara framme


Flickan med skägget kör dansdansdans.


Lillen spelade




Trädgårdshäng


Vi hade egen hund



En punkare i sällskapet


Totte


Rockbar Dave


Johanna


Pussar delades ut


Yes



Awsome gruppbild


Finn två fel (hitta en i rött och en i beige)


På vägen hem tappade vi lite delar





Alla samlade innan vi skiljs åt


Finafina gäng och fina festival!




Kommentarer
Postat av: Michaela

Oh va härligt det ser ut!!!!

2011-06-22 @ 01:48:20
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 22:55:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0