Helg äntligen

Oj vad veckan har gått långsamt. Det är nog för det har hänt så mycket. Fast kanske den borde gått snabbt då egentligen. Den började ju med nytt jobb. Fick en fin arbetsplats att sitta vid. Frukost varje morgon och frallfredag med härliga frallor. Och när jag berättade allt fantastiska för mamma berättade hon ju att Zita har dött. Det var väldigt tungt. Sen har jag vart på gymmet. Och i onsdags var det äntligen dags att träffa Maja, alldeles för lång tid No see. I torsdags bjöd Poolia på bio och middag så det blev öl på Pitchers både onsdag och torsdag. Och i går var jag trött så fredagen bjöd på god mat och sova innan halv ett. Så nu är jag utvilad. Det känns skönt, för nu är det lördag minsann.

Onsdags öl med Maja.

 

Nya vinterskor inhandlades också på rean. 399:- kunde jag inte motstå, men ag vet inte om jag ska ha svarta eller vita snören. Vad tror ni?

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hmm svårt val... jag har svarta på mina... men vita är ju oxå fint.

2011-01-15 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0