Snooozer

Jag har aldrig snoozat. Eller, jag hade aldrig snoozat. Jag har alltid tyckt att det verkar lite konstigt med folk som snoozar bort hela morgonen, bättre att sova ordentligt och ställa klockan när man ska gå upp. Men nu är jag tillsammans med en snoozare. En rutinerad sådan med flera alarm och vad som känns som timmar av ringade i mobilen. Först var det väldigt ovant. Men nu gillar jag det. det har gått så långt att jag ställer klockan en halvtimma innan jag behöver gå upp bara för att få min morgonsömn förstörd. Och jag tycker det är fantastiskt. Helt plötsligt har jag bytt sida.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är bra Linn. Snooza är super! Ställer alltid klockan en halvtimma innan jag måste upp =)

2011-02-18 @ 16:00:14
Postat av: Michaela

Det är bra att snooza, gör jag alltid =)

2011-02-21 @ 11:38:21
Postat av: Michaela

Varför blir det alltid skumt med kommentarerna i don logg nuförtiden.... Hade för mig att jag skrev en här, men jag såg ingen, så då gjorde jag en ny o DÅ minsann syns den förra...

2011-02-21 @ 11:39:37
Postat av: Linn

HihI, jag vet inte :)

2011-02-21 @ 11:54:07
Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2011-02-21 @ 12:08:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: M E L L I I E E

jag snoozar typ alltid ;) allt bra?:)

2011-02-21 @ 12:30:04
URL: http://melliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0