michaela

Michaela kommenterar så mycket och fint så jag kan inte svara på alla på samma gång så jag svarar här :)

Jag budade hem ett par converse så nu har jag 5 par, kanske det räknas som en samling? :)
Mammorna är det lite bättre med, min mamma njuter av sin sjuksskrivning genom att titta på SF kanalen och gå på långa promenader, det är hon värd. Ellens mamma har dom konstaterat att hon kommer bli helt återställd med tal och rörelser! :D
Kommer du hem från Egypten 15 april så betyder ju det att du har bokat en ny resa dit och ingen blir gladare än jag (kanske Karim)
Min rygg är det bättre med, det var nog något i kläm som tydligen har slutat att klämmas nu, så det är skönt och Patric slipper numer att röra min arm åt mig när jag har fastnat i nåt konstigt läge.
Tack för att du tycker vi är fina och jag ser fram emot massa fina bilder på dig och Karim efter 15 april! :)
Jag vet, sjukt seriöst med synkade kalendrar, men det är väldigt bra!
Mardrömmar om ambulanser har gått över, får se vad min hjärna hittar på nästa gång!
Mmmm, det var himla gott med en semla från Sveas! :)

Fortsätt kommentera fina du. Hoppas vi kan ses snart!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Oh, ett helt logginlägg till mig, vilken ära =)

Helt klart en samling converse =) O skönt att höra att mammor blir bättre mardrömmar försvinner och ryggont med =)

Ja, jag åker 18 mars o jag längtar ihjäl mig =)Det blir massor med kort =) Klart vi ska ses snart!

Kram

2011-03-01 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0