En helt vanlig måndag

Måndagar är helt ok ändå. Brukar vara mycket att göra på jobbet, idag verkar vara ett undantag då det inte är alls mycket. Jag sitter och kollar lite på den närmsta framtid, försöker planera lite semester. Skickat en förfrågan till min chef angående hur det ser ut efter att mitt kontrakt ser ut. Vill kunna planera in lite mer än de 8 dagarna som jag har önskat. Börjat spara pengar på sparkontot igen som har ekat tomt alldeles för länge! Skönt! Hade en väldigt lugn söndag igår, det enda jag gjorde var att kånka den tunga ica påsen, det var dagens ansträning. Veckan som kommer är inte heller särskilt planerad. Elenore ska jag hina med att träffa nu när hon bor granne med mitt jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0