En galen underbar helg!




Fina Stockholm utanför Östasiatiska Museét på Skeppsholmen. Där mötte vi upp Michaela för att se utställningen av Terracotta-armén.



Jättesvårt att fota figurerna eftersom de stod bakom glas, men nu har jag iallfall sett den :)



Tunnelbana in till stan





Träffade Frida för en fika. Hon åkte idag till Barcelona för en 3 månaders utlandspraktik, är mycket glad att jag hann träffa henne innan hon åkte. Lycka till  min fina!



Middag på Vapiano med Emily, Johanna och Lucas. Mycket fint återseende sdå jag inte sett Emily på två år! Helt galet.

Efter det åkte vi till Solna för lite förfest, luftfioll, spelande, glasögonprovande och hysteriskt mycket skratt!










Haha här ser det ut som alla har jättetråkigt, men när jag sa åt dom att samla ihop sig blev de tydligen väldigt allvarliga.





Medusa-besöket framkallade mycket skratt, så mycket att vissa låg över bordet för att vrida sig i skratt.

Ja, det var den helgen.




Kommentarer
Postat av: Michaela

Va härligt!!! =)

Tack för sällskapet i lördags =)

2011-02-07 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0