Ambulanser i natten

Ett par nätter har jag drömt att jag varit så illa däran att jag har vart tvungen att åka ambulans. Första natten var det att mitt ansikte var helt rött utom näsan som var vit, och då sa Sara Tholson till mig att det där var inte bra. Sen kände jag på huvudet och det var alldeles mjukt. Jag förstod ju själv att detta måste vara illa, men eftersom ingen ville ringa åt mig var jag tvungen att ringa själv, men kunde av nån anledning barar slå 711, och det är ju inte rätt. Det var otäckt. Inatt drömde jag att jag hade blivit drogad av nått för att jag inte hade nåt minne. Jag visste inte vart jag var, hur länge jag hade vart där eller nåt. Så jag förstod att jag var tvungen att åka ambulans. Som tur var så var jag ganska nära sjukhuset så jag kunde ropa till mig en ambulans, tur det för det var ingen som ville ringa åt mig denna gången heller. Däremot ville inte ambulansmännen hjälpa mig så jag klättrade in själv och spände fast mig.
Usch, inget trevligt alls.
Nyss var det störtande hissar, nu ambulanser.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Liam

haha, men fY :p



Jag har med drömt en hel del mardrömmar och konstig heter på senaste tiden.. :O

2011-02-21 @ 16:13:24
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: ida

sv: Tack, din med! :)

2011-02-22 @ 08:58:10
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/
Postat av: Michaela

Oj, vilka skumma drömmar.... hoppas de slutar bums

2011-02-28 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0