Spinola Sunrise

Just kommit hem från jobbet. Vad är det med mej och pendlarjobb? Först Transcom, sen Elkjöp sen Transcom igen. Det kändes lite som att vara tillbaka till att åka till Karskoga när jag satte mig på bussen imorse, alldeles trött och mysig. Men som tur är går det snabbare att åka till Gzira. Tar nog bara 15 minuter.Men det gäller ju att det kommer en buss också´. Och att den stannar, för det gör den inte alltid. Två bussar körde förbi oss när vi skulle hem. Inte kul. Nu är jag hemma och det finns inte så mycket att göra idag då det är Maltesisk helgdag och det mesta är stängt, även matbutikerna.


Denna bild tog jag i morse när jag väntade på bussen. Spinola bay.


Kommentarer
Postat av: Michaela

meh, stannar de inte? störigt. Fin bild =)

2010-09-23 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0