Pussar och sånt

I brist på en givande dag


Har du någonsin:
Hånglat i mer än tre minuter? Ja
Hånglat i skogen? Ja såklart
Sovit naken? Ja!
Kört över hastighetsgräns? Massa gånger. Dock inte på 30, för där kan det stå pooliseer (och skolbarn :P )
Målat om ditt rum? Ja, fast det var länge sen.
Dansat framför en spegel? Oja.
Fått hicka? Många gånger
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Tror inte det. Men kompisar har snott mina :(
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ja, flera gånger!
Varit i slagsmål? Nej (mitt första nej!)
Smugit ut ur ditt hus? Nej det tror jag inte.
Haft känslor för nån som inte kännt detsamma? Nej faktiskt inte, men jag får inte känslor så ofta.
Blivit arreseterad? Nej
Hånglat med en främlig? Såklart!
Lämnat ditt hem utan att berätta för dina föräldrar? Jag tror jag är för gammal för denna lista
Varit förälskad i en granne? Hahah nej!
Struntat i skolan för att göra nåt roligare? Jo, det har jag väl.
Sovit i en säng med nån av samma kön? Ja massa gånger.
Sett någon död? Nej, och jag vill inte det heller.
Kysst en bild? Haha ja det har jag säkert gjort.
Sovit till tre? hmm
Älskar och saknar någon nu? Ja det är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0