Godkväll

Hej!
Belv inte så mycket bloggande idag, men jag har heller inte gjort så mycket. Åkte till jobbet vid 0720 och sedan jobbade jag som en galning fram till 16, sen åkte jag hem. Mitt jobb är ganska enformigt, men det är ni som gör det roligt. Svenska folket. Vilka stjärnor ni är ibland. Men jag slutar aldrig förvånas, nästan hihi. Nu ligger jag o kollar på Pippi på de sju haven, mest för att Pontus inte visste vem Jocke med kniven var (hur kan man inte veta det tänkte jag och frågade de övriga, men ingen i sällskapet visste vem det var,skandal eller jag som är konstig?), men han är inte lika road av filmen som jag är. Vi har nog inte samma smak. Min är bättre. Så  nu ligger jag och kollar då nån vänlig själ har lagt upp hela filmen på youtube. Snart kommer jag nog att somna, för snart är det dags att gå upp igen. Aja, det är ju fantastiskt bra att ha ett jobb. För om man inte har nåt jobb så får man inga pengar, och då kommer man ingenstans. 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va? visste han ionte vem jocke med kniven är? Skandal det är de som är konstiga =) pippi på de sju haven är ju jättbra ju =)

2010-09-23 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0