Friday baby


Idag är det fredag, men ingenting planerat. Det blir middag hemma ikväll, tänkte först gå ut, men vi kom fram till att vi handlar hem någonting istället. Just nu ligger jag och kollar på På rymmen och varvar det med att kolla jobbmail (för att få det som att låta som jag har ett jobb, medans jag egentligen kollar om jag har fått svar av nån jag sökt hos, har hittat två jobb som jag verkligen är intresserad av) och läser lite i min senaste Stephen King bok. Vädret har gett med sig lite och det kanske bara är 27 grader nu istället för ca 40 som vi hade förra veckan och nästan hela augusti. Men havet är fortfarande varmt! 
 
Ha en fin fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0