Regn

Vaknade upp till ett jätteoväder med tungt regn och åska. Spelar inte så stor roll eftersom jag ska iväg och jobba om några timmar, men jag hade tänkt att fråga Katarina om hon ville hänga med på en fika innan jobbet bara för att få något gjort. Hon ska jobba med mig hela helgen så tyckte vi var värda att mysa lite på ett café innan jobbet. Jag jobbar altså 15-24 idag och imorgon. Men som det ser ut just nu vill jag helst inte sätta min fot utanför dörren. Kanske vi kommer iväg på ett trevlig middag vid sju eller något istället. Gäller att förgylla dagen om man ska sitta instängd på ett kontor så många timmar. Det är det bästa med att jobba helg, att man tycker lite synd om sig själv och försöker göra något trevligt av det istället.


En sån här trevlig kaffe fron Cioconat hade vart trevligt innan jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0