Paranormal Activity 2

Nu har jag sett Paranormal Activity 2. Jag måste missat så mycket för jag tyckte inte att något hände förrän de sista 10 minuterna. Jag såg ju ettan när den kom ut och den var det mycket mer action i eller vad man kan kalla det. Den familjen i ettan spelade in sina klipp med en handkamera och gjorde detta för att de var medvetna om att någor var på gång. Denna film är genom familjens övervakningskameror vilket jag tycker ger en minde personlig vinkel. Det känns inte som de är engagerade eller medvetna om vad som pågår. Jag tyckte att den var långsam och ganska tråkig tvärr. Men eftersom jag kollade med ganska låg volym och sålig upplösning får jag väl se om den en annan gång när jag är i mer stämning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0