Paceville

Hej! Här var det tyst. Jag har varit ledig i två dagar, onsdag och torsdag, och de dagarna spenderade jag i sängen och spelade dator tills jag var helt hjärndöd. Lyckades vända på dygnet också och vaknade inte förrän kvart i fem på torsdagen. Igår jobbade jag till midnatt och sedan runt ett drog jag till PV för att möta upp mina kollegor och Pontus.  Pontus hade bord med sina vänner på Hugos Passion, och där serverades det det vodka och champange i mängder men jag hade mer lust på att gå till Natives där mina kollegor och ett gäng Borlängebor höll till
Så vi spenderade mestadels av natten på Natives uteservering och drack öl och drinkar fram tills de stängde och då gick vi till Steam. Stannade några timmar, begav oss hem, träffade två killar från Liverpool som inte kunde sett ut mer som riktiga Liverpoolare med snaggagt hår och en fantastisk dialekt. Kom hem runt sju och sov fram till kvart i fyra. Vaknade med världens huvudvärk, men nu fyra värktabletter senare mår jag helt ok. Det var riktigt kul igår :)

Idag blir det lugnare med middag med Juuso om några timmar. Har inga bilder från igår tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh va härligt att sitta på utservering och dricka drinkar! avis kram

2010-10-19 @ 10:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0