Godnatt!

Oj, somnade när mamma o pappa hade åkt vid fem och sov tills för en halvtimma sen. Vi har verkligen haft fullt upp och jag är inte van vid att gå upp så tidigt. Men imorrn jobbar jag ett av de sällsynta morgonpassen så det är väl bra att jag är trött,om jag nu kommer kunna sova snart efter min lååånga nap. Hängde tvätten som jag slängde in innan vi åkte till Valetta, för när jag somnade förrut så var den inte klar, den tar över sex timmar. Helt galet!

Imorrn är det onsdag och snart helg och då kanske fest på en inflyttningsfest som jag blev bjuden på på bussen tidigare idag.
Nu blir det att vänta på att sömnen ska infinna sig.

Godnatt allaalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0