Flyttstädning

Ja då var det dags att flyttstäda igen, och som jag nämnde tidigare så har jag gjort det en antal gånger de senaste två och ett halvt åren. Först i Laxå 2008 när vi flyttade till Oslo, sen lägenheten i Oslo 2009, sen lägenheten i Örebro, den första, sedan den andra och nu här. Det blir altså 5 gånger. Jag är lite av en expert på området nu faktiskt. Men det var ju tur att jag gick i en skola där städning ofta stod på schemat, när de andra barnen i de andra skolorna fick lära sig om massa viktiga och intressanta saker, ja då skurade vi toaletter. Japp, extakt så var det, jag lovar.
Nu är köket färdigskurat,ena badrummet och ena sovrummet. Nu är det pause, den är det bara resten kvar. Tjohoo.

Kommentarer
Postat av: emma

Like music to my ears :-)

2010-11-02 @ 14:54:50
Postat av: Yelema

Usch, flyttstädning som är sååå jobbigt. Jag ska flytta snart men då kommer jag hyra in hjälp. Tänker inte vara med om en sån en enda gång till, den saken är ytterst klar

2011-04-12 @ 16:54:55
URL: http://flyttstadning-goteborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0