Oslos Finest!

Tänkte nu bara nämna de som har gjort min Oslovistelse underbar. Jag börjar nog bli sentimaltal nu när det börjar närma sig hemfärd!

Pontus - Killen som ställde upp när hans tjej inte stog ut i Laxå. När hon var trött på att bara vara Pontus flickvän, Uffes brors tjej och Pias sons tjej. Han hjälpte till att packa i hop allt vi hade och tryckte in i bilen för att starta ett nytt liv <3

Resten av er får ingen text, men om ni är med här betyder det att ni är bland de Bästa!

Frida,  Linnèa,  Emma,  Sara,  Sandra,  David,  Danel,  Alexander,  Rebecka,  Linda,  Elenore,  Sverre , Elin,

Thomas och Daniel

Ni är en brokig skara men alla ni har betytt massor för mig


Jag vill ta med er alla till Örebro!

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida schu

Söt du är då!! Jag blir också sentimental nu!!

2009-05-28 @ 17:52:47
URL: http://fridaschubert.blogg.se/
Postat av: Anonym

blä, åk inte till svealand :(

2009-05-29 @ 07:31:41
Postat av: Anonym

.. gläömde skriva att det var från mej, PUSS ZARAT

2009-05-29 @ 07:32:16
Postat av: Daniel C (sjef)

TAKK! :-)

2009-05-29 @ 14:07:44
Postat av: S S

Er det plass til alle oss i ôrebro? :-)

2009-05-31 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0